יום שלישי, 13 ביולי 2010

ג'וב סיטי

ג'וב סיטי הוא פורטל הדרושים המוביל בישראל. הפורטל החדש, פרי שיתוף פעולה של וואלה ו"יד-2", כולל 700 אלף נרשמים, ומקשר מדי יום בין אלפי מחפשי עבודה ומעסיקים פוטנציאליים.

עם עלייתו לאוויר, שינה ג'וב סיטי את מפת אתרי חיפוש העבודה בישראל, כשהציג פרופילים הפועלים בסנכרון מלא עם משרות הדרושים המופיעות באתר. באמצעות כלי זה, הכישורים וההעדפות של כל מחפש עבודה, כמו גם היתרונות שמעוניין כל מעסיק להבליט לטובת מועמדים פוטנציאליים, מופיעים בדרך הנוחה והנגישה ביותר, על מנת להגדיל את הסיכויים לשידוך מוצלח בין הצדדים.

לפורטל מאגר משתמשים עצום בהיקפו, והוא מספק מדי יום לאלפים מהם ראיונות עבודה ומקומות תעסוקה, בהתבסס על שיטות ההתאמה הייחודיות שפותחו בחברה. המנגנון המאפשר לסנכרן בזמן אמת את נתוני המעומדים למשרות פנויות הוכיח ומוכיח את יעילותו בהליך חיפוש העבודה, ומסייע לסנן מיידית משרות או מועמדים לא רלוונטיים.

מעתה, למחפשי עבודה ומגייסי עובדים יש כתובת אחת: ג'וב סיטי, המבטיח לגולשים מבחר חסר תקדים של הצעות עבודה רלוונטיות, למעסיקים סינון יעיל ביותר של מועמדים, ולכלל הגולשים עולמות תוכן רלוונטיים ומסייעים, הכוללים עצות, טיפים ומאמרים בנושאים כגון ראיונות עבודה, גיוס עובדים, נושאי שכר, ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה